بهترین رستوران های ملبورن
نوشته شده توسط : triptravel

برای آنکه بخواهید بهترین غذاهای محلی و بین المللی را در ملبورن امتحان کنید، راهی "خیابان اسمیت" شوید، این خیابان مانند نواری است که بین دو محله ی Fitzory و Collingwood کشیده شده و آنها را از هم جدا کرده و سالها است که به عنوان یک مکان سرزنده و رستوران محور در این شهر تبدیل شده است. در آنجا تعداد زیادی کافی شاپ، رستوران و ... مشاهده خواهید کرد که از تمام کشور های دنیا الهام گرفته اند تا بهترین غذا ها و نوشیدنی ها را برای شما فراهم کنند. برای تهیه بلیط هواپیما می توانید به سایت سفیران مراجعه فرمایید.

 

 

معرفی بهترین رستوران های ملبورن

Shimbashi Soba and Sake Bar

 

رستوران Shimbashi Soba and Sake Bar یکی از بهترین ها بوده که ورودی آن از 11 الی 14 دلار متغیر است. سرآشپز این رستوران که "تاکا کوما یاما" نام دارد، روزانه آرد گندم سیاهی که از تاسمانیا می آید را به صورت دستی برای تهیه ی نودل ژاپنی آماده میکند.

 

 

Tijuana-themed

 

اگر به رستوران تاکو فروشی "Tijuana-themed" در هتل عیسی مسیج یا همان Jesus  رفتید، به شما پیشنهاد میدهیم که حتما یک بشقاب ceviche tostada سفارش دهید. این غذا ترکیبی از یک نوع ماهی مخصوص آمریکا جنوبی با نان ترتیلا است. به خاطر داشته باشید که حتما این غذا را با مخلفات آن که شامل، ماهی خرد شده، سالاد pico de gallo، آواکادو و دانه کنجد میباشد، سفارش دهید. ورودی این رستوران 13 تا 19 دلار است.

 

 

Noi Thai

 

اگر طرفدار غذاهای خیابانی تایلندی هستید، به رستوران Noi Thai بروید. در آنجا میتوانید بهترین مرغ کبابی و میگویی را که سس بادام زمینی و نارگیل سرو میشود را امتحان کنید. طعم غذا های این رستوران دقیقا مانند رستوران هایی است که در دل بانکوک طعم آنها را چشیده اید. ورودی این رستوران 9 الی 19 دلار است.

 

 

Alimentary

 

رستوران Alimentary که یک کافه رستوران کلاسیک در ملبورن است، به شدت مناسب کسانی است که عاشق سالاد هستند. در این کافه رستوران انواع سالاد، از جمله سالاد سزار با سس مخصوص سرو میشود که حتما باید آن را امتحان کنید. همچنین پنینی، پاستا و قهوه های این مکان نیز بسیار معروف است.

 

 

Ides

 

اگر به دنبال یک رستوران شیک هستید که سطح بالاتری نسبت به موارد یاد شده داشته باشد، پیشنهاد ما به شما رستوران Ides است. منو غذایی این رستوران از 80 دلار شروع میشود و یکی از منحصر به فرد ترین رستوران های خیابان "اسمیت" به شمار میرود. سرآشپز، "پیتر گان" غذاهای اصیل استرالیایی را با مواد اولیه تازه ویکتوریایی درست میکند. مطمئن باشید طعم غذاهایی که در این رستوران میل خواهید کرد را هیچ جای دیگر نخواهید چشید. تم رنگی مشکی، خاکستری و سفید که در فضای فوق العاده زیبای این رستوران به کار رفته، درست مانند غذای آنجا، شما را مجذوب خودش خواهد کرد.

 

 

 

 

Gelato Messina

 

هرگاه هوس شیرینی جات کردید، میتوانید به جمعیتی که جلوی Gelato Messina صف بسته اند بپیوندید و از دسر بستنی های آنجا که دارای 40 طعم مختلف هستند و شیری که در آنها به کار رفته از محصولات ایالت ویکتوریا در استرالیا است، بچشید. از طعم های بسیار ویژه این بستنی ها میتوان به ژلاتو با شربت گلاب و تکه های باقلوا و ژلاتو ی بوربن و وانیل با تکه های کیک گردویی و شکلاتی اشاره کرد.

 

بهترین رستوران های ملبورن





:: برچسب‌ها: بلیط هواپیما , رزرو بلیط هواپیما , خرید بلیط هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: